سایت دستگاه شیرینگ پک کوچک

بسته بندی آب معدنی و نوشابه را حتما دیده اید. در این مقاله قصد داریم شما را با دستگاه بسته بندی شیرینگ و عملکرد دستگاه شیرینگ آشنا کنیم. بسته بندی شیرینگ با نایلون شیرینگ انجام می شود به این صورت که این نایلون دور محصول قرار می گیرد و با حرارت دستگاه شیرینگ منقبض می شود و تبدیل به محصول چسب می شود.
 انواع دستگاه های شیرینگ را می توانیم به این صورت نام ببریم: شیرینگ کابین، شیرینگ تونلی، شیرینگ پلی اتیلن که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم. عملکرد کلی دستگاه شیرینگ این است که محصول مورد نظر توسط تسمه نقاله به داخل کوره دستگاه شیرینگ هدایت می شود که در گذشته انواع و کاربردهای آن به طور کامل مورد بحث قرار گرفته است و مقداری نایلون برش در اطراف محصول قرار می گیرد. انواع دستگاه شیرینگ، کاربرد آن و 10 سوال مهم خریداران در مورد دستگاه شیرینگ را به صورت کامل بررسی می کنیم.

حتما ببینید:انواع شیرینگ

فرآیندی که برای محافظت از محصول در حین انتقال به فروشنده بازار انجام می شود بسته بندی نام دارد.
بسته بندی shiring چیست؟
فرآیندی که برای محافظت از محصول در انتقال آن به بازار انجام می شود بسته بندی نام دارد. ما همچنین بسته بندی را به عنوان یک سیستم یکپارچه مورد نیاز برای حمل و نقل، ذخیره سازی و فروش کالا می شناسیم.
می توان گفت بسته بندی شیرینگ نوعی بسته بندی نهایی محصولات است. به عنوان مثال، نوشابه و آب معدنی در آخرین مرحله شریری می شوند تا برای حمل و نقل آماده شوند.
Shring از کلمه انگلیسی shrink گرفته شده است که به معنای کوچک شدن است. پس از بسته بندی محصول مورد نظر به صورت ورق، در واقع فشرده تر و کوچکتر می شود و حمل و نقل آن آسان تر می شود.
برای مشاوره تخصصی رایگان در مورد دستگاه اشتراک گذاری و خرید آن همین حالا با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.

 بسته بندی متفاوت
برای بسته بندی یک نوع محصول، کاربرد محصول، نوع حمل و نقل و حتی قیمت محصول بسیار مهم است. مثلا :

بسته بندی تجهیزات پزشکی
بسته بندی مواد شیمیایی
بسته بندی مواد غذایی خرده فروشی در صنایع غذایی
بسته بندی محصولات فله
بسته بندی دارویی
و…
باید در نظر داشته باشیم که بسته بندی محصولات غذایی مانند آب در خط تولید آب معدنی و نوشابه در خط تولید نوشابه با کلوچه و بیسکویت متفاوت است.
دستگاه بسته بندی شیرینگ
کلمه انگلیسی shirink به معنای کوچک شدن است. با استفاده از دستگاه شیرینک برای بسته بندی، معمولاً از روکش پلاستیکی برای محافظت از محصول، زیباتر کردن محصول، چیدمان منظم و یکپارچه برای کنار هم قرار دادن محصولات و به عنوان محافظ در برابر حوادث ناگهانی در حمل و نقل و ... استفاده می شود.
 
کاربرد دستگاه برش
با استفاده از این دستگاه و این سبک بسته بندی از ورود رطوبت و رطوبت به محصول جلوگیری می شود.
از آنجا که بسته بندی Shiring یک بسته بندی شفاف است، محصولات به وضوح قابل مشاهده هستند، این یکی از بزرگترین مزایای این روش است.
از دیگر مزایای این روش کمک زیاد در حمل و جابجایی محصولات در کنار هم می باشد.
بیشتر لوازم بهداشتی، شوینده ها و مواد غذایی برای رعایت بهداشت بیشتر با شیرینگ پوشانده شده اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد