انواع دستگاه پک برای کارخانه ها

انواع دستگاه پک
دو نوع متداول روکش کوچک وجود دارد:
پلی الفین - عملاً بدون بو، شفافیت و ظاهر عالی، دوام و تطبیق پذیری ارائه می دهد. ایده آل برای برنامه های فریزر و قابل چاپ است.
پلی اتیلن - شفافیت کمتری نسبت به فیلم های دیگر ارائه می دهد اما ویژگی های ضخیم تر آن باعث دوام آن می شود. پلی اتیلن وقتی برای خنک کردن هوا در آخرین مرحله فرآیند بسته بندی وارد می شود، اطراف بسته بندی را سفت می کند. محافظت عالی برای محصولات ارسال شده ارائه می دهد.
مواد تسمه ای چیست؟
بسته بندی مواد بسته بندی یکی از رایج ترین راه ها برای بسته بندی محصولات صنعتی شما است، به غیر از فیلم کششی - اما آنها می توانند دست به دست هم بدهند! بسته بندی مواد تسمه ای نوارهایی از فولاد یا پلاستیک مسطح هستند که دور یک بسته یا پالت کالا محکم می شوند و برای محکم کردن بسته به هم می چسبند. بسته‌بندی تسمه‌ای، محصولات را به هم متصل می‌کند، قدرت مهار را بهبود می‌بخشد و بار را روی یک پالت حمل و نقل ثابت می‌کند.
بسته‌بندی مواد تسمه‌ای می‌تواند در مواد مختلفی وجود داشته باشد، اما همچنان نتیجه یکسانی دارد - شامل بار شما برای حمل و نقل.
Wrap-It-Right
برنامه Crawford's Wrap-It-Right با مشتریان کار می کند تا شیوه ها و تجهیزات فیلم کششی موجود آنها را بررسی و بازبینی کند تا ناکارآمدی را شناسایی کند. Wrap-It-Right بهره وری را افزایش می دهد و هزینه ها را از طریق استانداردسازی شیوه های فیلم کششی کاهش می دهد. از طریق برنامه Wrap-It-Right، مشتریان تا 30٪ از هزینه های فیلم کششی سالانه خود را دریافت کرده اند. این برنامه و راه حل در درجه اول مربوط به موارد زیر است:

فیلم کششی
کوچک کردن-آن-راست
برنامه Shrink-It-Right کرافورد با مشتریان کار می کند تا شیوه ها، مواد و تجهیزات شرینک راپ موجود آنها را بررسی و بررسی کند. این برنامه زمینه های ناکارآمدی را شناسایی می کند و بهبودهایی را برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه های هر بسته ارائه می دهد. برنامه Shrink-It-Right به طیف گسترده ای از مشتریان از تولید کنندگان گرفته تا مراکز انجام تجارت الکترونیک و پردازشگرهای غذا کمک کرده است. از طریق برنامه Shrink-It-Right مشتریان ما تا 30 درصد پس انداز کرده اند. این برنامه و راه حل در درجه اول مربوط به موارد زیر است:
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد