طراحی وب سایت

آیا تا به حال از یک وب سایت قدیمی بازدید کرده اید که شاید چند سال پیش خوب و کاربردی بود، اما اکنون فقط آزار دهنده است؟ زمانی که یک وب سایت با صفحه نمایش شما مطابقت نداشته باشد، می تواند بسیار خسته کننده باشد، بسیار طولانی بارگیری می شود و به راحتی گم می شود. اوه، و این عکس های استوک قدیمی با افراد تصادفی! ناگوار.

زمان می گذرد، همه چیز تغییر می کند و همین امر در مورد روندها نیز صدق می کند. سئو سایت در کرج  وب‌سایت‌هایی که چند سال پیش ساخته شده‌اند، اکنون قدیمی و استفاده از آنها سخت است. امروزه سایت ها به روشی مدرن و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و گرایش ها ساخته می شوند. ساختن و آماده‌سازی وب‌سایتی که ظاهری زیبا، دوستانه برای مشتریان داشته باشد و دارای منوی آسان برای استفاده باشد، آنقدر که به نظر می‌رسد سخت نیست. اما شما باید بدانید که چگونه چنین وب سایتی را راه اندازی کنید، جایی که می توانید آن را انجام دهید و غیره، و این سخت ترین قسمت همه چیز است.

و اینجا نقطه ای است که ما با داستان کوچک خود شروع می کنیم. آموزش طراحی سایت

نفرین یک وب سایت منسوخ و غیرجذاب همان چیزی است که برای یکی از شرکای ما، OpenMRS رخ داد. وب سایت آنها قدیمی و بسیار نامرتب بود. این شامل بسیاری از موارد غیر ضروری و بخش های تکراری بود. صفحه برای مدت طولانی به روز نشده است و کل ساختار آن نیاز به بازسازی دارد. و ما تصمیم گرفتیم که چالش را قبول کنیم!
در سال 2019 تصمیم گرفته شد که OpenMRS به طراحی وب سایت جدیدی نیاز دارد. آنها اعلامیه ای داده اند و از اعضای جامعه برای این پروژه کمک می خواهند. در نهایت، بنیاد SolDevelo پیشنهاد ساخت وب سایت جدید را دریافت کرد. این یک فرصت عالی برای ما بود تا کاری واقعا مفید برای جامعه انجام دهیم و در عین حال کمی تجربه کسب کنیم.

تیم احیای وب سایت OpenMRS
تیم احیای وب سایت هر دوشنبه برای بحث در مورد پیشرفت کار و صحبت در مورد مراحل بعدی تشکیل جلسه می داد. گروه برای هر کسی که می خواست با ما ملاقات کند و به ما کمک کند باز بود.

مدیریت پیج اینستاگرام

ما کار خود را با بحث در مورد محتوای وب سایت و ترسیم آنچه دقیقاً در آنجا داریم شروع کردیم. ما همچنین افرادی را توصیف کردیم که از وب سایت ما بازدید می کنند یا می خواهیم آنها را تشویق به بازدید از آن کنیم. در اینجا یک به روز رسانی پس از یکی از اولین جلسات است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد