خرید دستگاه شیرینگ پک کابینتی

انتخاب لفاف کوچک کننده با اندازه مناسب هزینه بسته بندی و ظرفیت تولید را بهینه می کند. به خاطر داشته باشید که اندازه بسته بندی و تونل حرارتی باید بتواند بزرگترین محصول شما را در خود جای دهد.


 سرعت/ظرفیت تولید روزانه مورد نیاز عملیات شما چیست؟

تعداد محصولاتی که روزانه باید بسته بندی کنید، یکی دیگر از اطلاعات مهم در انتخاب محلول بسته بندی مناسب شرینک است.

خرید دستگاه شیرینگ پک کابینتی

ظرفیت دستگاه های بسته بندی شرینک از ظرفیت کم تا ظرفیت بالا متغیر است و معمولاً به صورت بسته در دقیقه اندازه گیری می شود و با توجه به طول و ارتفاع محصول متفاوت است.


ظرفیت کم

اینها دستگاههای بسته بندی دستی هستند که ظرفیت تولید 5 تا 10 بسته در دقیقه را دارند. این ماشین ها توسط اپراتوری اداره می شوند که سطح تجربه او تأثیر قابل توجهی بر کل محصولات بسته بندی شده در دقیقه دارد.


ظرفیت متوسط

سیلرهای نیمه اتوماتیک L در این دسته قرار می گیرند. در لفاف های شرینک نیمه اتوماتیک بازوی آب بندی اتوماتیک است. این حرکت خودکار به اپراتور زمان می دهد تا محصول را برای آب بندی آماده کند. میانگین انتظار خروجی برای دستگاه های بسته بندی شرینک نیمه اتوماتیک از 10 تا 25 بسته در دقیقه است.


ظرفیت بالا

دستگاه های بسته بندی شرینک با ظرفیت بالا، لفاف های کوچک کننده تمام اتوماتیک هستند. این سیستم ها در صورت تمایل می توانند در خط تولید شما ادغام شوند. مجهز به نوار نقاله و سنسورهای متعدد، نیازی به اپراتور ندارند که در عوض خروجی را به حداکثر می‌رساند و هزینه را کاهش می‌دهد. ظرفیت لفاف های شرینک اتوماتیک 25 تا 80 بسته در دقیقه می باشد.

مهم است که پیش بینی های رشد حجم تولید خود را حداقل برای سال بعد در نظر بگیرید.

انواع دستگاه شیرینگ پک  دستی

آیا عملیات شما به یک محلول بسته بندی دستی به صورت خطی یا مستقل نیاز دارد؟

آیا می خواهید ایستگاه بسته بندی شرینک را در خط تولید خود ادغام کنید، سوال تعیین کننده دیگری است که باید هنگام انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب به آن پاسخ دهید. اگر پاسخ مثبت است، به یک بسته بندی جمع کننده تمام اتوماتیک نیاز دارید. در یک سیستم خطی، هم ترازی، چرخش، جداسازی، چیدمان، برآمدگی، تقسیم یا حتی پیوند محصولات باید در ابتدا به خوبی پیش بینی شود.

اگر پاسخ منفی است، یک سیستم بسته بندی جمع شونده مستقل که با دست تغذیه می شود همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. در این حالت، یک اپراتور به صورت دستی محصولات را به نوار نقاله تغذیه می کند.

از چه نوع فیلم شرینک استفاده خواهید کرد؟

این ما را به این سوال می‌برد - نتیجه مطلوبی که با بسته‌بندی جمع‌کننده به دنبال آن هستید چیست؟ برای دستیابی به نتیجه مناسب فیلم شرینک، فیلمی را با مشخصات مناسب برای محصول خود انتخاب می‌کنید.


شما می توانید توسط سازنده لفاف کوچک یا تامین کننده فیلم خود به سمت فیلم مناسب هدایت شوید. اما قبل از انجام این کار، اطلاعات زیر به شما امکان می دهد با فیلم های کوچک آشنا شوید.


 انواع فیلم کوچک و مناطق استفاده

انواع و ضخامت های مختلف فیلم شرینک وجود دارد و اینکه کدام یک باید استفاده کنید بستگی به این دارد که می خواهید با بسته بندی محصول خود به چه چیزی برسید. اگر می خواهید یک جعبه شکلات را بسته بندی کنید تا در قفسه بازار نمایش داده شود، اولویت باید فیلمی باشد که به بسته شما درخشندگی بیشتری بدهد و آن را در میان سایر محصولات متمایز کند. در صورتی که شما چندین محصول و/یا محصولات سنگین مانند یک بسته نوشابه یا یک قطعه یدکی فولادی داشته باشید، به فیلمی قوی و بادوام نیاز خواهید داشت.


در انتخاب فیلم شرینک مناسب شکل محصول، دستگاه بسته بندی شرینک مورد استفاده و محدودیت های دما همگی نقش دارند. بهتر است قبل از خرید فیلم شرینک نظر حرفه ای را در مورد محصول منحصر به فرد خود بگیرید.

https://b2n.ir/x22751

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد