دستگاه شیرینگ پک رستوران

بسته بندی کوچک و مزایای آن

بسته بندی کوچک یا کوچک کننده فرآیندی است که هر محصول یا گروهی از محصولات را با یک فیلم پلاستیکی پیچیده می کند، سپس از طریق یک تونل حرارتی حرارت را اعمال می کند تا فیلم شکل محصول را بگیرد. معمولاً به عنوان بسته بندی ثانویه استفاده می شود. بدون اعمال حرارت، بسته‌بندی در اطراف محصول شل می‌ماند و به این حالت پلی‌پینگ می‌گویند. خرید شیرینگ پک تونلی


کاربرد بسته بندی شرینک در دو مرحله انجام می شود. در مرحله اول یک لایه پلاستیکی وجود دارد که به آن منبع آب بندی نیز می گویند، دور محصول پیچیده می شود تا با دستگاه جوش دوخته شود. در مرحله دوم، مرحله انقباض فیلم، محصول از طریق نقاله از طریق یک کوره کوچک، تونل کوچک یا تونل حرارتی حرکت می‌کند.


محصولی که بسته بندی شده است دارای بسته بندی شفاف و براق است که ظاهری جذاب برای مصرف کنندگان دارد. با توجه به نقش موثر بسته بندی محصول بر فروش، مزایای فرآیند انقباض و استفاده از دستگاه های شرینک قابل مشاهده است. شرکت‌ها می‌توانند با بسته‌بندی محصولات خود یک قدم جلوتر از رقابت باشند و با محصولاتی بهتر، از نظر بصری و ظاهری محکم، توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب کنند.

 دستگاه شیرینگ پک رستوران

از نواحی ماشین های بسته بندی شرینک استفاده کنید

تنها زمینه استفاده از بسته بندی شرینک محدود به افزودن جذابیت به محصول نیست. همچنین دارای بخش‌های کاربردی کاربردی مانند ارائه بسته‌بندی کارآمد و راحت برای حمل و نقل، چیدن آسان، بسته‌بندی محصول به گونه‌ای است که از باز شدن بسته‌بندی محصول جلوگیری می‌کند، به عنوان یک مانع اساسی برای گوشت، پنیر، ماهی مانند است. محصولات، ایجاد یک سد محافظ در برابر خط و خش و سایر علائم روی محصولات، بسته بندی محصولات با اهداف تبلیغاتی.


دستگاه بسته بندی شرینک نیز محصولات را گروه بندی می کند تا آنها را در کنار هم نگه دارد. این را می توان برای فروش باندل اعمال کرد و از مزیت ارائه شفافیت و زیبایی شناسی روشن به بسته بندی جدید برخوردار است. بسته بندی شرینک همچنین به عنوان پوششی برای تمیز نگه داشتن محصولات عمل می کند، بسته بندی محصول را به عنوان مهر و مومی حفظ می کند که نشان می دهد محصول قبلاً باز شده است یا نه، از عملکرد یک محصول بسته بندی شده جلوگیری می کند، با نگه داشتن بیش از یک بسته کوچک، بسته بندی وسیع تری ایجاد می کند. بسته بندی در کنار هم، نو نگه داشتن محصول و ارائه تحویل به مشتری در شرایط اولیه، جلوگیری از روغن کاری، آب یا رطوبت محصول باعث افزایش ماندگاری محصول بسته بندی شده، محافظت از محصول در برابر آفات، استفاده از فیلم چاپی روی محصول در صورت تمایل و اعمال چاپ مانند دستورالعمل، هشدار، بارکد، تبلیغات، جلوگیری از فروش مجدد محصول با بسته بندی مجدد یا توزیع یا هدیه دادن به شخصی، محافظت از محصولاتی مانند مقوا و جعبه های نوشیدنی با فیلم ضخیم، ایجاد مانع رطوبت برای غذا محصولات و اتلاف آب را به پایین ترین حد می رساند.


پردازش انقباض در مقیاس صنعتی نیز استفاده می شود. اگرچه مدیریت انقباض، که برای تولید و محافظت از محصولات صنعتی با اندازه بزرگ نیز استفاده می‌شود، دارای همان خاصیت ترموفرمینگ است، از تفنگ حرارتی استفاده می‌شود که گرمای بسیار قوی را منتشر می‌کند و صفحات فیلم سنگین‌تر و قوی‌تر ترجیح داده می‌شوند. بسته بندی قایق، بسته بندی مصالح ساختمانی برای ساختمان ها و پل ها، پالت های سنگین که توسط انسان قابل جابجایی نیست.

https://b2n.ir/x22751

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد