بهترین دستگاه شیرینگ پک تونلی

پک اشتراکی وسیله ای برای بسته بندی محصولات کارخانه ای یا فردی است. با پیشرفت صنایع پتروشیمی و افزایش کارخانجات پلاستیک، استفاده از این دستگاه برای بسته بندی محصولات ضروری شد. لایه ای که محصولات را می پوشاند از PVC، پلی اولفین، پلی اتیلن و ... می باشد.


 عملکرد دستگاه بسته اشتراک گذاری

دستگاه اشتراک پک به دلیل حمل و نقل آسان، کیفیت بالا، سریع و ارزان به طور گسترده ای مورد توجه قرار گرفت. عملکرد پک ورق در تونل حرارتی که هوای گرم از آن خارج می شود بر اساس نوع فیلم ورق است که در نتیجه تماس لایه دور محصول با هوای گرم، کشش در فیلم ورق ایجاد می شود و این محصولات را به صورت فشرده پوشش می دهد.

بهترین دستگاه شیرینگ پک تونلی


هر نوع فیلم ویژگی های خاص خود را دارد. به این ترتیب فیلم پی وی سی شفافیت زیادی دارد اما استحکام کمتری دارد در حالی که فیلم پلی اتیلن استحکام بیشتری دارد اما شفافیت کمتری دارد.


معرفی دستگاه پک اشتراکی دوگانه سوز

برای ایجاد هوای گرم در پک اشتراکی به انرژی عناصر حرارتی نیاز است که باعث مصرف زیاد برق در این دستگاه می شود. از این رو نوعی دستگاه پک اشتراکی با نام دستگاه دوگانه سوز اختراع و وارد بازار شد. این دستگاه می تواند با برق، گاز یا هر دو با هم کار کند.


هنگام انتخاب دستگاه اشتراک پک چه نکاتی را باید بدانیم؟

انتخاب ابعاد، اندازه و وزن دستگاه اشتراک پک بسیار مهم است.

باید سرعت بسته بندی مورد نظر را در دستگاه انتخاب کنید و در نظر بگیرید که در یک دقیقه چند محصول باید تولید شود.

با توجه به تداوم خط تولید و اینکه آیا به صورت متوالی بسته بندی می شود و انبار نمی شود یا اینکه محصولات ابتدا تولید و سپس در انتها بسته بندی می شوند؟

حد خط تولید چقدر است؟

محصول شما ممکن است محدودیت های خاصی داشته باشد، به عنوان مثال، به گرمای دستگاه بسته اشتراکی حساس است و غیره.

با توجه به مطالب فوق می توان نتیجه گرفت که چه نوع دستگاه شیرینگ برای شما مناسب است. البته موارد فوق جزء موارد ضروری می باشد.

 دستگاه اشتراک پک چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه شیرینگ پک رستوران

 چه سیستم هایی در ماشین Shiring وجود دارد؟

برای انتخاب بهترین دستگاه پک اشتراکی ابتدا باید اطلاعاتی در مورد مهمترین قطعات و قطعات دستگاه داشته باشیم تا بدانیم دستگاه انتخابی ما این موارد را دارد یا خیر.

به طور کلی دستگاه اشتراک پک دارای 2 قسمت مجزا است:


بخش دوخت ماشینی:

کار این قسمت دوخت پلاستیکی است که باعث حفظ غلاف نایلونی روی محصول می شود. در نهایت وارد تونل برش می شود و کار اصلی روی آن انجام می شود. نخ دوخت عمل دوخت را انجام می دهد.


تونل حرارتی دستگاه:

عملیات اصلی دستگاه توسط این قطعه انجام می شود که یکی از مهمترین قطعات می باشد. این تونل با گاز، برق یا هر دو گرم نگه داشته می شود و دمایی بین 180 تا 200 درجه دارد.


https://shiringpack.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد